Onze school

We laten je graag meer zien van onze school en ons Talentgericht onderwijs. Hieronder vind je een overzicht van de onderwerpen waarover je meer informatie kunt vinden op onze website.

Over het Assink lyceum

Het Assink lyceum wil een inspirerende en uitdagende leeromgeving zijn waar jongeren elkaar op een open en veilige manier kunnen ontmoeten en met elkaar en anderen kunnen en willen leren. Dit zie je terug in alles wat we doen op het Assink lyceum. We vertellen je daar graag meer over!

Meer over het Assink lyceum

Niveaus

Op het Assink lyceum bieden we verschillende onderwijs niveaus. Als je nog niet direct weet welk niveau het best bij jou past, is dat geen probleem. Wij starten namelijk met een tweejarige brugklas. Dat is een klas waarin twee niveaus worden gecombineerd. Zo heb je nog even de tijd om uit te zoeken wat het best bij jou past!

Meer over niveaus

Locaties

Onze school heeft meerdere locaties in Haaksbergen, Neede en Eibergen. Per locatie verschilt het welk niveau wordt aangeboden. Als je door klikt op de button hieronder, zie je een overzicht van de locaties, adressen en de niveaus die je hier kunt volgen.

Meer over de locaties

Nieuws

Wil je op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Bekijk dan onze nieuwspagina en vergeet ons niet te volgen op social media!

Nieuws

ISK in Neede

De ISK in Neede is een school voor jongeren van 12 tot 18 jaar, die vanuit bijvoorbeeld Oekraïne, Somalië of Eritrea worden opgevangen in de gemeenten Lochem, Berkelland en Haaksbergen. Leerlingen krijgen een volwaardig lesprogramma met de nadruk op les in Nederlands, Engels, wiskunde, sport en muziek. Een klein team van enthousiaste docenten staat elke dag klaar om deze leerlingen de weg te laten vinden in hun nieuwe school- en leefomgeving.

Meer lezen over ISK