Assink College Tour met Özcan Akyol

15-11-2022

Het Assink lyceum organiseert meerdere keren per jaar voor de ouders van hun leerlingen een speciale bijeenkomst: Assink College Tour. Ouders, medewerkers en een aantal leerlingen gaan dan met elkaar in gesprek over actuele onderwerpen. Woensdag 23 november staat de eerstvolgende editie gepland.

De Assink College Tour van woensdag 23 november staat volledig in het teken van het onderwerp 'leesbeleid'. Een aantal vragen die daarbij centraal staat, zijn: ‘Hoe kan een boek het winnen van de digitale wereld? En ‘Wat kunnen ouders en school doen om het lezen te stimuleren bij hun kinderen en leerlingen?’ Om het thema kleur te geven, heeft de school een bijzondere gast uitgenodigd: Özcan Akyol, ook wel bekend als Eus. Hij is schrijver, columnist en op dit moment een graag geziene gast in verschillende talkshows.

De avond is exclusief voor ouders van het Assink lyceum. Zij kunnen zich aanmelden via het ouderportaal. Assink College Tour vindt plaats in het theater van de locatie Bouwmeester in Haaksbergen. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. De avond start om 19.30 uur en duurt tot 21.30 uur. Ouders zijn van harte welkom vanaf 18.45 uur.

Assink College Tour is een initiatief van de ouderraad en een werkgroep vanuit het Assink lyceum.

Eus