Nieuwe inrichting Werkleercentra

30-06-2022

Business manager Rob Stöver van Gispen werkte de afgelopen maanden samen met onderhoudsmedewerker Paul Sak van het Assink lyceum aan de inrichting van de vier nieuwe werkleercentra; drie op locatie Bouwmeester in Haaksbergen voor de onderbouw en bovenbouw havo en vwo en één op de locatie Rekkenseweg in Eibergen voor de brede onderbouw.

In het Werkleercentrum kunnen leerlingen rustig werken aan opdrachten, maar kunnen ook contact leggen met andere leerlingen en/of leraren als daar behoefte aan is. Het Werkleercentrum heeft als voordeel dat er meer interactie is tussen zowel leerlingen als tussen leerlingen en leraren. De communicatielijnen zijn korter. Daarnaast ziet de mentor en leraar de leerling vaker ‘in actie’ en hebben daardoor beter zicht op de ontwikkeling.

Artikel in Schooldomein

In het magazine van Schooldomein staat een mooi artikel over de realisatie en de inrichting van de Werkleercentra. Je kunt het artikel hieronder in pdf bekijken of doorklikken naar de website van Schooldomein, waar het complete magazine te lezen is.

Artikel Schooldomein: Nieuwe Gispen inrichting stimuleert zelfstandig en projectmatig werken.pdf

Lees het artikel op de website van Schooldomein

Hieronder tref je een impressie aan van de nieuwe inrichting van de werkleercentra.

Gispen Education Project Interior View Of Assink Lyceuym In Haaksbergen 15A6317

Ga terug